vrijdag 27 juni 2008

Trots ... / Proud ...

Van mijn vriendin kreeg ik dit kaartje van de week. Zo lief, bedankt!!!

We zijn samen naar de Scrap-a-Ganza in Noordwijkerhout geweest waar ze weer 'nieuw' materiaal heeft ingeslagen ;-) De strip links heeft ze gemaakt met de Doodlebug velvet flock en de bloem heeft ze gedaan met transfer folie. Ik vind 'm zo lief en hij heeft een ereplaatsje op mijn kamertje!

*****

From my dear friend I received this card. So sweet, thanks!!!

We were at the Scrap-a-Ganza together in Noordwijkerhout where she bought some new scrapbooking stuff. She used Doodlebug velvet flock at the left strip and the flower is made with transfer foil.

Liefs,
Maureen.

4 opmerkingen:

  1. Nou Maureen dat is lollig :-)

    Mijn spice Girls zaten ook vast geplakt en moet ook nog worden af gemaakt... zal wel weer zo;n to-do project worden wat het niet redt voor de zomer ;-)

    Wel grappig dat we elkaar nu via de weblog weer gevonden hebben!1
    Ik ga jouw blog zeker vaker bezoeken, leuk!

    Groetjes van Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tessa,

    Ik vrees dat je gelijk hebt dat het project voorlopig nog niet afgemaakt zal worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi maureen,

    wat een mooie kaart zeg. Vind de kleuren helemaal geweldig.

    ik heb je de briljante weblog award gegeven. Hij staat op: www.first-swap-blog.blogspot.com

    xoxo karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal mijn vriendin het compliment doorgeven Karin!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.