zaterdag 7 februari 2009

Challenge!

Weer eens heel wat anders ... deze challenge kreeg ik van Marjolijn en van Nicky. Het is de bedoeling dat ik uit mijn zesde fotomap de zesde foto hier op mijn blog plaats en daar iets over vertel.

Dit is wel een heel grappige; dit is een foto van de 6e pagina van mijn allereerste scrappogingen, ik was bijna 9 maanden zwanger van Megan in maart 1998, aan het genieten van de eerste voorjaarszon .... deze pagina heb ik gemaakt naar aanleiding van de creatief-met-foto's-workshop die ik toen volgde. Wist ik veel dat dat scrappen heette en ik dat 10 jaar later nog zou doen!?!

.

Ik ga deze challenge niet doorgeven want volgens mij heeft iedereen 'm al wel zo'n beetje gehad.

.

Toch vind ik dit een leuke challenge dus bedankt Marjolijn én Nicky!

.

Liefs,
Maureen.

1 opmerking:

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.