maandag 30 november 2009

Nog 25 dagen ...

en dan is het Kerst! :-)
Ik ben al aan het aftellen want dan hebben we allemaal vakantie; manlief en kinderen 2 hele weken en ik 1 weekje ... verheug me erg op een paar dagen met de familie, LEKKER!!!
Ik ben al de hele week bezig met een kaartje maar het is nog steeds niet helemaal naar mijn zin; gelukkig zit er nog niets vastgeplakt ;-)

~~~

Just 25 days until Christmas! :-)
Counting the days since dear hubbie and the kids have 2 weeks off and me 1 week ... looking forward to some days with my family !!!
Last week I was working on a card but I don't like it enough; luckily I didn't use my glue yet! ;-)

Greetz,
Maureen.

2 opmerkingen:

  1. Ooooohhhhhh, dat is wel een lekker vooruitzicht, heerlijk even een weekje vrij.
    Ben benieuwd naar je kaartje dus tot gauw.

    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even geduld ... kaartje ligt nu te drogen en komt na het weekend op mijn blog!
    Is namelijk voor een jarige vriendin die hier ook af en toe kijkt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.