vrijdag 26 februari 2010

Kaartje

We zijn weer terug van een paar heerlijke dagen Disneyland Parijs, wow wat een belevenis! Nooit verwacht dat ik het zo leuk zou vinden ;-).

Ik had via Annemiek van Dolls een vrijkaartje gekregen voor de beurs in Hardenberg maar helaas kon ik daar dus niet heen omdat we naar Parijs gingen. Mijn vriendin Janet gevraagd of zij misschien dat vrijkaartje wilde hebben. Maar zo maar een vrijkaartje opsturen in een envelop gaat natuurlijk niet dus moest ik nog even een bijpassend kaartje er bij maken. Ik heb gebruik gemaakt van het papier en embellishments uit de CardArt kit van Carmen.


Liefs,
Maureen.

8 opmerkingen:

  1. Kun je nu lekker teren op de herinneringen...dat is ook heel leuk!
    Maare...je kaart ziet er weer erg leuk uit Maureen!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, leuk om zo een kadootje op te sturen! Je hebt vast veel leuke foto's gemaakt in Parijs...benieuwd wat je daarmee gaat doen.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    En ik vond Disney ook zo leuk, je waant je echt in een hele andere wereld. En dat je dan ouder bent..ach...ik denk dat je het ook we moet kunnen, als je van te voren heen gaat nou ik vind dat niks, dan zal dat ook zo zijn. ik wil er zeker nog eens naar terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is prachtig geworden Maureen, helemaal super.
    Ik ben blij dat je genoten hebt van Disneyland, ik vond het ook helemaal geweldig en wil zeker nog eens terug.

    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Maureen!!Super Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, Maureen.
    Moet toch maar eens kijken hoe je zo'n ronde kaart maakt want hij ziet er echt mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks Nicolet, Kristel, Floortje, Dora, Marjolijn, Nora en Monique :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.