zondag 18 augustus 2013

Goed nieuws!

De New Colour Kit is weer leverbaar! (zie blz. 139)

De mogelijkheden zijn:

- bundel 1: de nieuwe kleuren cardstock, 40 vellen (4 per kleur)
- bundel 2: de nieuwe kleuren Classic Stampin' Pads (10 stuks)
- bundel 3: cardstock en Classic Stampin' Pads (bundel 1 + 2 samen)


Ook de World Map achtergrondstempel (blz. 23) is weer te bestellen!

De aanbieding buy 3 get 1 free! is nog te bestellen tot 31 augustus ... 3 pakken Designer Series Paper en de 4e gratis ....

Greetz,
Maureen.

5 opmerkingen:

  1. Hoi, ik ben met de blogtrein bij jou beland en heb even lekker op je blog rond geneusd, ziet er erg leuk uit. Ik ga nog even verder neuzen want ik was nog niet klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zier er leuk uit allemaal, zooo jammer dat mijn geldboom niet wil groeien!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn geldboom doet het soms ook niet Reini,je moet 'm goed vertroetelen hè!?!

      Greetz,
      Maureen.

      Verwijderen
  3. Haha, ik zie meteeen de reacties al, ja die geldboom, had ik er maar een! Maar wel een leuke aanbieding! Mooie kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt gave kleurtjes!
    6 September, heb er zin in. Hoop dat je het kunt regelen en er ook bij bent :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.