maandag 12 mei 2014

Teamdag

Zaterdag 10 mei hadden wij een teamdag in Apeldoorn met een aantal Stampin'Up! demonstratrices.
Een gezellige dag vol informatie, gezellige dames, lekkere taartjes, leuke workshops en er werd geswapt (geruild).

Hieronder zie je de swaps die ik ontvangen heb.


Ontzettend leuk om te zien/krijgen en om ideetjes op te doen wat de anderen zoal maken met de producten van Stampin'Up!

Ook had ik zelf een swap voorbereid; een doosje gemaakt met de Envelope Punch Board en gevuld met een KitKat. Helaas vond ik de bloemen wat minder geslaagd want ik dacht dat ik ze wel even makkelijk kon lijmen met mijn (nieuwe) hotgun, dat ging niet zo mooi als ik voor ogen had maar aangezien ze de volgende dag mee moesten naar Apeldoorn had ik geen tijd meer om dit te herstellen. Nou ja, volgende keer beter!

Greetz,
Maureen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen allemaal, ziet er gezellig uit! Vind je bloemen er zo wel heel mooi uitzien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke allemaal!
    Ik vind je bloemen heel erg mooi, niks te zien van de lijm-troubles;)

    Groetjes
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swaps heb je gekregen, Maureen.
    En de kitkat doosjes zijn super gaaf.
    Ik zie zo op de foto niet wat er mis is met je blommen. Vind het een prachtig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.