zaterdag 19 juli 2014

Blendabilities

Wij als Stampin'Up demonstratrices mogen al eerder pre-orderen uit de nieuwe catalogus en toen ik hoorde over de nieuwste mogelijkheid om stempels in te kleuren met Blendabilities van Stampin'Up heb ik mijn eerste drietal setjes maar snel besteld. (ook ik had ooit het idee om te gaan kleuren met andere markers maar daar is het nooit van gekomen)
Direct na de komst van de Blendabilities ben ik begonnen met het inkleuren van de bloem uit de stempelset Happy Watercolor die helaas na 30 juni niet meer leverbaar is. En wat is dit leuk om te doen! Ik moet nog wel een beetje oefenen maar hier zijn mijn eerste resultaten.



Greetz,
Maureen.

3 opmerkingen:

  1. Zijn dat een soort copics? Mooi gedaan hoor en de aanhouder wint dus gewoon door blijven kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten geworden Maureen! De blendabilities heb ik zelf nog niet, maar hoor er goede berichten over! De set Happy Watercolor wel, haha, die vind ik zelf erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.