dinsdag 6 januari 2015

Sale-A-Bration!!!

Een keer per jaar heeft Stampin'Up! Sale-A-Bration en eindelijk is het dan weer zo ver!

Met Sale-A-Bration (SAB) krijgt de klant leuke extraatjes;

  • bij elke bestelling van minimaal € 60 ontvang je een product uit de SAB-folder GRATIS! En bij € 120 twee producten uit de SAB-folder GRATIS etc. 
  • boek je bij mij een party en is de totale verkoop van deze party meer dan € 275 dan ontvangt de gastvrouw nog eens € 27 EXTRA hostess credits. Dit kan elk product zijn uit alle lopende catalogi.
  • word je zelf demo dan mag je de starterskit zelf samenstellen en producten uitzoeken uit alle lopende catalogi voor € 175 en hier betaal je maar € 129 voor PLUS: 
  • GRATIS projectkit uit de lente/zomer catalogus OF twee GRATIS Sale-A-Bration producten uit de SAB-folder!
Maar Stampin'Up! heeft nog meer!

De lente/zomer catalogus is uit en er staan heel veel mooie nieuwe producten in, ik word er altijd zo hebberig van ......

Als u rechts in de kolom op de betreffende afbeelding klikt dan kunt u zelf de catalogi bekijken en ik weet zeker dat het moeilijk kiezen wordt!

Wilt u liever de catalogi in het echt doorbladeren? Laat het me even weten via maureen-68@zonnet.nl en ik stuur ze op of breng ze langs! 

Is het nog niet helemaal duidelijk en heeft u nog vragen dan mag u me ook altijd mailen via bovenstaand mailadres!

Greetz,
Maureen.

2 opmerkingen:

  1. Altijd weer een feestje die SAB. Morgen verwacht ik mijn pakketje.....dat wordt weer lekker spelen de komende tijd :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.