donderdag 14 mei 2015

YES!!!

Ik heb van de week de nieuwste Stampin'Up! catalogus 2015/2016 mogen ontvangen, al -tig keer doorgebladerd en wat staan er weer mooie producten in :-)
Ben jij nieuwsgierig geworden en wil jij de nieuwe catalogus ook van de week nog ontvangen?
Deze kost € 2,50 (+ eventueel € 3,45 verzendkosten).
Plaats je na ontvangst van de catalogus een bestelling dan krijg je € 2,50 korting!


Je kunt me bereiken door HIER te klikken en dan wordt je direct naar mijn mailadres gelinkt.

Greetz,
Maureen.

1 opmerking:

  1. Dat ziet er weer veelbelovend uit. Ben heel benieuwd naar de nieuwe spulletjes. En mijn verjaardag komt eraan....verjaardaggeld kan meteen goed besteed worden :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.