dinsdag 1 maart 2016

Imbringingbirthdaysback

Wil jij ook graag een verjaardagskaart van mij?


Op het internet loopt een actie en die gaat als een trein.
Deze actie is gestart door Shannon West van Stampin' Up en heet #imbringingbirthdaysback oftewel Red de Verjaardagskaart.
De reden voor deze actie is dat de oude vertrouwde verjaardagskaart steeds meer wordt verdrongen door social media. Het is natuurlijk heel makkelijk en snel om iemand op Facebook even te feliciteren met zijn of haar verjaardag.

Maar zeg nou eerlijk, vind je dit niet een beetje onpersoonlijk? Wie wil er nou niet op zijn of haar verjaardag, een handgeschreven kaartje in de brievenbus vinden?

Daarom doe ik mee aan deze leuke actie. Doe jij ook mee?

Ben je dit jaar nog jarig en vind je het leuk om een handgemaakte kaart van mij te ontvangen?
Stuur me dan een berichtje met daarin je adres en natuurlijk de datum waarop je jarig bent.
(maureen-68@zonnet.nl) 

Zet dan ook even onder dit bericht een reactie dat je mee doet!
Greetz,
Maureen.

8 opmerkingen:

  1. Oo geweldig! Ik verjaarde deze week en deed op mijn blog ook een oproepje voor kaarten. Ik kreeg maar liefs 20 kaarten. Geleden van mijn kindertijd dat ik me zo jarig voelde. Wanneer ben jij jarig?
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is gaaf Sarah! Als je mij jou adres stuurt dan stuur ik jou alsnog een kaartje (zie mailadres in bericht)
      Zelf ben ik pas in september jarig ;-)

      Greetz,
      Maureen.

      Verwijderen
  2. Natuurlijk wil ik wel meedoen, ik ben gek op jouw kaartjes ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je adres heb ik wel Brigitta maar wanneer ben je jarig?

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eh....26 oktober 1967 (voor het geval mijn 50e verjaardag een bijzonder kaartje moet zijn 😊). En ik maak er eentje voor jou..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, Ik krijg heel graag kaartjes met mijn verjaardag, doe ik doe mee, mijn verjaardag is 25 juli (1975). Dus heel binnenkort. Als je graag ook een kaartje krijgt, want ik stuur er ook graag op, mag je zeker je adres doorgeven.

    grjs
    Claudia

    ps. Ben ook ineens je nieuwe volger.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.