zondag 5 juni 2016

Nieuwe catalogus

De nieuwe catalogus is uit en ik ben er SUper enthousiast over; ik hoop mijn tweede bestelling deze week nog te ontvangen! Je kunt de catalogus online bekijken door op het plaatjes rechts te klikken maar heb je liever een catalogus thuis om heerlijk door te bladeren, stuur me dan even een berichtje via de mail -> maureen-68@zonnet.nl en dan zorg ik dat deze naar je toe komt!

Wij als demonstrator mochten al iets eerder een pre-order doen en ik heb, naast de nieuwe In Color serie inkt en Cardstock gekozen voor de Swirly Bird stempelset met bijbehorende Thinlits Dies. Onderstaande kaartjes heb ik er mee gemaakt.
Zijn de nieuwe In Color kleuren niet gaaf?

Greetz,
Maureen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.