maandag 1 mei 2017

Pre-Order Eastern Palace

Goed nieuws:
Vanaf vandaag is er de mogelijkheid om de Eastern Palace Suite te bestellen. 
Deze staat ook in de nieuwste catalogus die op 1 juni aanstaande in gaat.

Er zijn twee verschillende bundels waar je uit kunt kiezen:


Een pakje van 20 Very Vanilla Note Cards & Envelopes GRATIS bij dit pakket! (t.w.v. € 7,50)



Een pakje Very Vanilla Envelopes (40) en Very Vanilla Thick Cardstock (24 vel) GRATIS bij dit pakket! (t.w.v. € 17,50)

Beide pakketten kun je vanaf vandaag t/m 30 mei a.s. bij mij bestellen door me een mail te sturen:  maureen-68@zonnet.nl. Vanaf 1 juni a.s. kun je alles ook los bestellen maar dan zonder de Notecards & Envelopes en Envelopes & Cardstock. 

Binnenkort krijg ik de nieuwe catalogussen van Stampin'Up! binnen, wil jij deze ook graag ontvangen stuur me dan even een berichtje en ik stuur deze naar je toe, je betaalt alleen de verzendkosten! Klanten die vorig jaar wat bij mij hebben besteld krijgen deze gratis toegestuurd zodra ze binnen zijn 😀.

Greetz,
Maureen.




1 opmerking:

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.